keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Voi luoja teidän kanssa!


Voi hyvä Jumala! Are you out of your mind????
Tyypit tulee kirjoittamaan tänne ihan sairaan sekavia juttuja mun blogista. On se nyt kumma miten YKSI BLOGI voi olla niin helvetin tärkeä teille.
Blogeja kun on melko monella.
Ja sit vielä tulla Taylorin & Demin fanisivuille räyhään, vaikka yhet ei ees tajuu missä ollaan menossa ja esittelee perättömiä syytöksiä.
Miten niin haukkunu? Ja ketä? Sano nimes, äläkä oo tollane luuseri joka anonyymina täällä esiintyy. Mä voin kyllä aina puhua teidän kanssa kahdestaan jos joku mieltä painaa, mut turha se nyt on tänne mitään laittaa.
Ja sit yksikin kaheli vaan esiintyy minuna.
On ne ihmiset kyllä pöljiä.
No nyt ei oo tagia, jossa keskustella.
Tehkää mitä teette, mut älkää toisten fanisivuja ruvetko pilaamaan.
SE OLI VAIN YKSI AINOA BLOGI TÄSSÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA. JOS KAIPAATTE NIITÄ LISÄÄ PERUSTAKAA ITSE.
Mutta jättäkää tämä sivusto rauhaan. Ja mut rauhaan. Ja kaikki nää sivuston kävijät rauhaan.
Muuten ootte vaan niitä idiootteja.
Tää on edelleen fanisivusto Taylle ja Demille, ei mun blogille. HALOO!
EI VOI OLLA NOIN VAIKEE TAJUTA. o.O
---------------------
edit; 1. sitä blogia EI OLE ENÄÄ OLEMASSA, joten se on periaatteessa aivan sama mitä siellä luki, koska nyt se on BITTIEN TAIVAASSA. Eikä enää ikinä palaa keskuuteemme.
2. minun mielestäni en siellä haukkunut yhtä ainoaa ihmistä, mutta jos joku OTTI JONKUN ASIAN HENKILÖKOHTAISENA LOUKKAUKSENA olen todella pahoillani ja pyydän mitä nöyrimmin ANTEEKSI.
3. NE jotka blogia LUKIVAT kyllä varmaan huomasivat sivun laidassa "EN OLE VASTUUSSA MISTÄÄN KOMMENTISTA TAI VASTAAVASTA." Ja jos älyään käyttää, lause tarkoittaa yksinkertaisesti, että en ole vastuussa sitten yhdestäkään sanasta mitä siellä oli.
4. Blogi kertoi MINUSTA ja MINUN ELÄMÄSTÄNI, eli yksinkertaisesti kysyn, miten se liittyy TEIHIN JA TEIDÄN ELÄMÄÄNNE?
Toivottavasti kaikki tuli nyt selväksi.
Ja jos joskus perustan blogin uudelleen, LUPAAN PYHÄSTI ETTEN KIRJOITA MITÄÄN NEGATIIVISTA KENESTÄKÄÄN, jos näin pääsi tapahtumaan edellisessä blogissa. Ja ne jotka minut väittävät tietävänsä, voivat kyllä luottaa siihen, että en kirjoita. Otin opikseni tästä sekasotkusta.
JA olen siis todella, todella pahoillani jos joku loukkaantui. It won't be happen ever again.
Siinä kaikki mitä mulla oli aiheesta vielä sanottavana. Tällä sivustolla aiheesta ei enää todellakaan keskustella.
Ja vielä kerran, että menee tajuntaan; MINÄ EN HAUKKUNUT, mutta en tiedä, jos sanoin jotain negatiivista, jonka takia tuli tämä hulabaloo tänne sivuille.
Ja huhujahan aina pyörii, eikä ole 100%:sesti varmaa mitkä niistä on totta. Ei ehkä kannattaisi uskoa kaikkea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti