torstai 15. lokakuuta 2009

Taylor deittailee Tayloria?



Us Weeklyn mukaan Swift ja Lautner viettivät romanttisen viikonlopun yhdessä. (<--- Vanha kuva)
....
Kuitenkin Swift sanoi The Oprah Winfrey showssa olevansa sinkku. Häneltä kysyttiin;
Onko sinulla ihastusta johonkuhun?
-Tarkoitatko, että onko minulla ketään poikaa elämässäni juuri nyt? Ei. Minusta suhteessa pitää olla 100%:sesti mukana. En ole koskaan halunnut muunlaista parisuhdetta. Olen mielummin sinkku kuin suhteessa, jossa tavallaan olen. Enemmän haluan olla suhteessa, jossa todella haluan olla.
Myöhemmin Tay kertoi Oprahille;
- En ole koskaan ollut monien poikaystävien tyttö. Se tarkoittaa, että minulla olisi aina poikaystävä. Olen parempi ihminen sinkkuna, luulisin.
10-vuotiaan Jordanin haastattelu:


Oprahin haastattelu;

Love Story Live on Oprah!

Valitan viimeisten huonoja laatuja, mutta parempia ei löytynyt :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti