keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Ensimmäinen päivitys - vihdoinkin!

Demi viettää aikaansa Jonas Brothersin ja Kevinin tytön Daniellen seurassa. He kävivät neljästään syömässä Yamato Steakhousessa Torontossa, Kanadassa.
---
Demin haastattelu Popstarille hänen muutoksestaan; "Camp Rockin aikana minulla ei ollut ajatustakaan, kuka oikein olen. Ennen Camp Rockia minulla oli musta tukka ja käytin todella tummaa silmämeikkiä sekä mustia vaatteita. Olin hyvin synkkä," Demi kertoo Popstarille ja sanoo, että hänen piti vaihtaa Disney-meikkiin ennen kuin elokuvaa alettiin kuvata.
"He leikkasivat otsatukkani ja värjäsivät hiukseni punaisemmiksi. Menin läpi tämän muutoksen ja aloin näyttää tyttömäiseltä yhä enemmän. Minä olen mennyt tässä muutoksessani eteen- ja taaksepäin. Minusta tuntuu, että on kaksi tapaa yhdistää ne tyylit ja samalla tuntea itsensä. Minä olen mennyt läpi niin paljon menneenä vuotena, verrattuna minun näkökulmastani, kuin ihminen voi mennä. Jopa ystävyydestä, parisuhteista ja urasta olen oppinut paljon. Olen paljon kypsempi."
.....
love.peace.demi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti